Wij vinden het van groot belang om onze klanten bij vragen snel en direct van dienst te kunnen zijn. In het verleden konden we dit realiseren door ruime telefonische openingstijden. Onze klanten stelden prijs op onmiddelijk persoonlijk contact. Inmiddels komen veel meer vragen per e-mail binnen. Daardoor is de nadruk van onze supportafdeling verschoven naar het beantwoorden van e-mail.
Wij merken dat we in e-mails directer in kunnen spelen op de vragen die wij krijgen. Bij schriftelijke communicatie kunnen wij direct meekijken in de klantgegevens, is er minder kans op misverstanden en hebben wij vaak direct schriftelijke bevestiging voor wijzigingen die doorgevoerd moeten worden. Daarnaast kost het beantwoorden van een e-mail over het algemeen minder tijd dan een telefoongesprek.
Aansluitend bij deze ontwikkeling hebben wij besloten onze telefonische openingstijden aan te passen. Wij hopen hierdoor uw e-mails nog sneller op te kunnen pakken. Als wij denken dat het handiger is een vraag mondeling te beantwoorden dan proberen wij contact met u op te nemen.
Voor de mensen die liever zelf bellen, zijn we elke dag nog wel enkele uren telefonisch bereikbaar. Tussen 14:00 en 16:00 uur is de telefoonlijn open en kunt u direct uw vraag stellen. Op de overige tijden tussen 10:00 en 17:00 uur kunt u direct een voicemailbericht achterlaten. Wij nemen dan telefonisch of per e-mail contact met u op.
Mocht u vragen hebben over het instellen van dit telefonisch spreekuur, dan beantwoorden wij deze graag via support@greenhost.nl!